afscheidsetentje en borrel - Reisverslag uit Den Burg, Nederland van Channah Tromp - WaarBenJij.nu afscheidsetentje en borrel - Reisverslag uit Den Burg, Nederland van Channah Tromp - WaarBenJij.nu

afscheidsetentje en borrel

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Channah

04 Januari 2008 | Nederland, Den Burg

gisteren afscheidsetentje gehad, met mijn ouders en 2 broers...nu gaat t er toch van komen,,,ben verschrikkelijk zenuwachtig en vrees dat die pas weg zullen zijn als ik veilig en wel in t vliegtuig zie en mijn familie en vrienden niet meer zie,.,,

we waren te eten bij t indische restaurant. na heel lang gewacht te hebben (1,5uur) kregen we dan toch onsd eten,,,met een hoop water erbij is t heete voedsel goed te doen...

om 10 uur met joeren en els in de balcken afgesproken,,,,gelukkig weer een goede slappelach bui gehad, wat ik errug ga missen!! zowieso mijn joer hier achterlaten, en haar een jaarniet zien..heel raar idee.,,..owja nu bezig met spullen pakken maar mag maar 20 kilo....en mijn kitespullen dan?? zit geloof ikop de 26 kilo:S

  • 04 Januari 2008 - 18:52

    Edwin Jansen:

    Heee Channah!

    Have fun daar ennee kom wel heel terug he? ( zonder shark attacks ;)

    Dus o.a. veel kiteplezier en ik lees je relaxte verhalen wel (zo af en toe)!

    Kuss,
    Edwin

  • 07 Januari 2008 - 11:41

    Joeren:

    heey lieve chann!!
    ben je al veilig geland? vast wel :)
    is alles een beetje gelukt met het overstappen, geen rare hong kong mensen tegen gekomen die je mee naar huis wilde nemen.
    ik zie je nog weglopen joh, door de douane. nou lieve chann, ik zal je gezelligheid en onze lachbuien :D vreselijk missen!!!
    ik spreek je snel weer ja.

    hele dikke kus van mij!

  • 08 Januari 2008 - 12:01

    Fam Lamers:

    Hoi Sjaan heel veel plezier en maak er een mooie en leerzaam jaar van daar down under heb je het roze papiertje nog gehaald (tegenwoordig roze plastic kaartje) we zullen je wel een beetje volgen via waar ben jij .nu reuze handig.
    Groeten van Emile Alma en Alissa.

  • 09 Januari 2008 - 14:01

    Elske:

    hallo lieve schat, we waren erg blij met je berichtje dat je goed was aangekomen down-under.
    Met een liniaal zaten Els en ik op mijn verjaar-
    dag te meten en te berekenen hoever je ongeveer
    was en hoe laat je in Australie zou aankomen.
    We zaten er niet ver naast.Zelfs Andre deed er-
    aan mee en had de grote Bosatlas op z'n schoot
    om het even wat beter te bekijken waar je nou
    zat in Australie. Lieve schat, we hopen nog-
    maals dat jij maar ook martijn en pascall en de
    kids een fantastisch jaar zullen hebben met
    elkaar. Veel plezier, kusjes with love, mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Den Burg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2008

grote veranderingen!!

26 Maart 2008

Margaret river

08 Februari 2008

L&L (lingerie en loveletter)

07 Februari 2008

regen?

28 Januari 2008

kiten!!!
Channah

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 12699

Voorgaande reizen:

05 Januari 2008 - 27 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: