regen? - Reisverslag uit Perth, Australië van Channah Tromp - WaarBenJij.nu regen? - Reisverslag uit Perth, Australië van Channah Tromp - WaarBenJij.nu

regen?

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Channah

07 Februari 2008 | Australië, Perth

Good morning lieve schatten! wat leuk om al die berichtjes van jullie allemaal te lezen. En t emailverkeer tussendoor. Love it!

ik kijk naar buiten en wat zie ik! regen! Dit is de eerste keer in de gehele maand dat ik hier nu zit dat t regent. Al zoon 3 uur lang! Heerlijk van die tropische buien!

Ik dacht ik zal eens even een dagje beschrijven. De zomervakantie is hier nu afgelopen dus de kids gaan naar school...en wat betekent dat voor mij? Juist om half 8 mijn bed uit;). Ook gisteren ging mijn wekker om half 8, even lekker snoozen tot 7:45 en dan eruit. Lunch klaar maken voor de kids, haren doen, en om half 9 brengt 1 vd ouders ze naar school. Ik had met robin afgesproken om naar t strand te gaan dus hij had met rond 10 uur opgepikt. Helaas te laat voor een zonsopgang, maar gelukkig hadden we de zonsondergang de dag ervoor al onder mogen zien gaan. Lekker gechilled, totdat ik rond een uurtje of 12 abrubt werd verstoort door martijn dat daan tot 12u school had ipv 3. Dus Robin mij thuis afgezet. Gelunched met daan (' lieve channah, lieve channah en kusjes geven hahah), toen saampjes een kleurplaat gekleurd en toen anouk metde fiets gehaald! en dat betekent, heuvel op heuvel af, jaja die beenspieren dat word me hier wat;). Met anouk de kleurplaten afgemaakt en hup t zwembad in! Daarna gekookt. Soep! en al zeg ik t zelf, hij was aardig gelukt (bonensoep;P) daarna salsales..Dus ik stap weer op mijn stoere mountainbike. De les ging super, en daarna nog nagedanst met een neger van 2,10 ofzow...maar hij was erg goed!

zo straks hoop ik even zwarte dansschoenen kopen, want ik ga hoop ik vanaaf naar een soort van dirty dancingclub (en ja naaom die jurk die heb ik;))al ga ik eerst met pascalle naar een lingerieparty haha! en daarvoor met sean op t strand afgesproken want die heeft nieuwe kites vanuit ierland laten overvliegen die getest moeten worden! Ookal is de wind nu aflandig,,,we zullen zien!




  • 11 Februari 2008 - 08:38

    Elske:

    het is weer maandagochtend en weer tijd om
    met ons werk te beginnen. We hebben een fantastisch zonnig weekend gehad en bijna
    heel het eiland liep uit om naar het strand
    of bos te gaan om van dit heerlijke weer te
    genieten. Ook ik ben naar het strand van de
    Slufter gelopen en zo verder gelopen tot
    halverwege De Koop en ben zo via de Muy weer teruggelopen. Het was heerlijk.
    Papa wou niet mee, die wou graag op de boerderij blijven en wat vlechten en Baruch
    was met Siedse Monsma de Slufter ingegaan.
    Dus ik was lekker alleen. Ook wel eens lekker. Kun je je gedachten even lekker laten gaan. Er was amper wind, de zon scheen heerlijk en er waren zelfs mensen
    die lagen te zonnen in een duinpannetje,
    ja wel natuurlijk met hun jas aan maar het
    was heerlijk. Lieverd ik vond het leuk je
    via de webcam te zien en te zien dat het
    heel goed gaat met je. Liefs en kusjes van
    mama. Doeg.

  • 16 Februari 2008 - 12:10

    Sacha:

    Wat doe je me aan met die berichten...

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2008

grote veranderingen!!

26 Maart 2008

Margaret river

08 Februari 2008

L&L (lingerie en loveletter)

07 Februari 2008

regen?

28 Januari 2008

kiten!!!
Channah

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 12699

Voorgaande reizen:

05 Januari 2008 - 27 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: