L&L (lingerie en loveletter) - Reisverslag uit Perth, Australië van Channah Tromp - WaarBenJij.nu L&L (lingerie en loveletter) - Reisverslag uit Perth, Australië van Channah Tromp - WaarBenJij.nu

L&L (lingerie en loveletter)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Channah

08 Februari 2008 | Australië, Perth

zo nog even een kort berichtje hoor! Gisteren naar een lingerieparty geweest! Helemaal mijn ding;) Ik en Pascalle kwamen aan op het adres en werden ontvangen met champagne. Op de lounchetafel stonden aardbeien van gem. 8cm groot, taart, muffins en noem maar op. Ennnnnn er hing een rek vol lingerie! lansjeree op zijn aussies! Eerst hield de 'vertegenwoordigster' een praatje over 'our boobies', the bra's en borstcontrole! Daarna kon je omstebeurt naar boven om the boobies op te meten (want jaaaah 75% vd vrouwen draagt een verkeerde bh-maat. Dat je t even weet;)) en heerlijk passen. Niet goed voor je portemonee.haha heb 2 fantastische setjes gekocht! Helemaal blij! Fotoos volgen later;):)

Zaterdag 9 feb
Zo vandaag een dagje later, en omdat ik echt iets te vertellen heb om je te bescheuren doe ik hem er maar bij! Vandaag heerlijk wezen shoppen, en op de terugweg in de bus gebeurde t waarempel. Een jongeman met een aktetas en zwarte krulletjes (voor de rest weet ik t niet) drukte een briefje in mijn hand waarbij hij zei ' excuse me'. Dus ik dacht, dat is uit mijn tas gevallen. Lees ik t, staat er dit:

Hi,
I know this is a bit weird but I wanted to talk to you but the bus is very busy & Im a bit shy. I noticed you at the bus stop & thought you were very pretty. I would like to catch up for a drink or coffee sometime. please send me a message or give me a call,

Luke (+ telefoonnummer)

nou goed dat is me ook weer overkomen haha. ik duik mijn bed in want heb morgen een ochtendkitesessie op point walter (nieuw ondekte spot van Robin voor ooste wind!) Truste

  • 08 Februari 2008 - 18:11

    Ellen:

    Hey chan!
    De computer thuis doet het gelukkig weer! Wat maak je mooie en leuke dingen mee...! Ben jaloers..!
    We keep in touch kus!

  • 16 Februari 2008 - 12:11

    Sas:

    Wat ben je toch een lekker ding!!!

    xxx

  • 23 Februari 2008 - 13:22

    Elske:

    leuke lingeriesetjes heb je gekocht Channah en leuk en leerzaam zo'n lingerieparty en dat heel veel vrouwen niet
    de goeie b.h. dragen dat had ik ook al een
    keer gehoord bij Ophra Winfrey dus goed om
    daar een keer naar toe te gaan. doeg lieve
    schat en groetjes van ons allemaal en ook
    de hartelijke groeten aan die lieve familie
    waar je nu een deel van bent.


  • 14 Maart 2008 - 07:43

    Elske:

    ik ben nu even alleen en iedereen is het huis uit. Naomi is om 7.00 uur al begonnen
    bij Hotel Greenside en was dus al heel vroeg vertrokken. Morgen (zat.15 maart) is
    haar laatste dag daar en vanaf maandag 17 maart begint ze weer te werken bij Jacomien
    bij paal 15. Heeft ze zin in. Papa is nu
    naar de fysio om zijn schouder te laten masseren waar hij nog steeds last van heeft na de val die hij vorig jaar juli heeft gemaakt met de mountainbike in het bos.
    Ik ga straks even kijken bij de O.S.G. want
    er is kunstweek en daar geeft de jongste dochter van Gerard en Wilma Slingerland
    (Anniek) uit Harderwijk les in het maken van sieraden van
    allerlei materialen en ze is afgelopen week
    met 2 grote groepen, voornamelijk meiden, bij ons langs geweest en waar papa het een en ander verteld en laten zien over het edelsmidsvak. Hij is daar gisteren al even langsgeweest om te kijken wat ze zoal maken en dat was erg leuk. liefs mama.

  • 25 Maart 2008 - 19:46

    Elske:

    hoi, chan. hoe is het meid. Van papa hoorde ik dat je gebeld had en dat je verteld hebt dat je een paar dagen met vakantie bent geweest en dat je het fijn hebt gehad. Harstikke fijn voor je. Wij hebben net de paasdagen achter de rug. Het leek meer op een witte kerst want er lag een laagje sneeuw. Samen met Baruch hebben we op 1e paasdag nog een sneeuwpop gemaakt en de dagen erna waren het steeds sneeuw of hagel wat er viel en koud dat het was. We zijn hard toe aan wat warmer weer en dat we onze winterjassen even in de kast kunnen hangen tot de volgende winter. liefs en groetjes mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2008

grote veranderingen!!

26 Maart 2008

Margaret river

08 Februari 2008

L&L (lingerie en loveletter)

07 Februari 2008

regen?

28 Januari 2008

kiten!!!
Channah

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 799
Totaal aantal bezoekers 12699

Voorgaande reizen:

05 Januari 2008 - 27 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: