kiten!!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Channah Tromp - WaarBenJij.nu kiten!!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Channah Tromp - WaarBenJij.nu

kiten!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Channah

28 Januari 2008 | Australië, Perth

afgelopen donderdag mijn kiteontgroening in australie mee mogen maken..en hoe! ik dacht omdat de condities hier heel anders zijn dan in nl, dat t handig was om een lesje te boeken.. vooral voor de safety! Ik naar Pinnaroo Point. prachtige spot.. ik kreeg les van de eigennaar darren. Gelukkig maar want ik was anders omgevallen van de zenuwen met zoon verschrikkelijke lekkere man naast je...Al moet ik wel zeggen dat t romantische van de kitelessen die we in nl kennen er hier wel af is. (in nl staat de knappe kiteleraar in kwestie achter je en zal ook niet van zijn plek wijken, en fluistert instructies in je oren..Nou hier gaat dat dus heel anders! Je krijgt een helm op je bol, instructor heeft een walkie talkie, en fluistert daar zijn boodschappen in)Nou ging allemaal leuk en aardig (afgezien van mijn bijna bootcrashaccident wat overigens niet aan mij lag;) maar mijn self rescue heb ik goed onder de knie;)

vrijdag met ian (geweldig geestige man die ik hier heb mogen ontmoeten) naar t strand om te kiten...wind was helaas snel weg dus dat was een korte sessie..toen nogt even snel naar city beach gereden omdat ik daar met robin had afgesproken..daarna met Kalinda uitgeweest. en wat daar is gebeurt is alleen toegankelijk voor degene die t al weten haha (ow kalinda is hier ook au pair bij een gezin die bevriend is met martijn en pascalle). Zaterdag was australia day met savonds fantastich mooi vuurwerk vanuit de skyline van perth.

Zondag zou ik met sean (een ier die in ierland zijn kiteschool had en voorzitter was van een soortgelijke nkv) naar de Big Air gaan in scarborough (big air is een kitewedstrijd waarbij t erom draaid zolang mogelijk in de lucht te blijven). maar meneer had teveel gezopen zaterdag dus was ziek. Maar t leek kalinda helemaal leuk dus saampjes naar t strand.. daarna een coctail gedaan en uit eten geweest, en toen naar cottlesloe beach voor de afternoon session...

Vandaag met robin naar safety bay gegaan..een mooie baai met vlak water. wauw wat was t een superdag! kiten ging superdeluxe goed en ik zit nog na te genieten met alle adrenaline in mijn lijf.

lieve schatten t was miss een ietwat lang bericht met veel namen, en de fotoos komen echt echt binnenkort (maar hier in auss doen ze alles andersom dus fotoos op de pc zetten ook;)

ik hou van jullie! (in de meeste gevallen;))


  • 28 Januari 2008 - 13:18

    Elske:

    hoi channah, zeg bedankt voor de foto's die
    je doorstuurde van het vuurwerk en de mooie
    strandbeelden met al die kites, leuk joh.
    Het lijkt me dat je daar voor het kiten en
    surfen in het walhalla bent terechtgekomen.
    Leuk om ook te lezen dat je daar al wat
    kennissen en vrienden maakt en uitgaat,
    alleen moet je voortaan wel voor zorgen dat
    je gegeten hebt en niet met een lege maag
    allerlei dingen onderneemt en voor enige
    opschudding zorgt, haha.
    Hier gaat alles goed en Naomi is zojuist
    vertrokken voor een sollicitatiegesprek
    in De Koog bij het greensidehotel voor de
    ontbijtdienst. Morgen gaan papa, Joram,
    Naomi en Baruch naar het Tikibad in Duinrel
    Ik blijf lekker thuis. De glijbanan zijn me
    daar veel te steil en het gaat me daar veel
    te hard. Ook ga ik morgenvroeg voor de 3e
    keer naar boetseren. Begint steeds leuker
    te worden. Nou doeg lieve schat. Hou je
    haaks daar tussen de aussies en veel plezier in kangarooland. liefs mama

  • 28 Januari 2008 - 17:02

    Inge:

    Hey Chan! Het klinkt daar allemaal als luilekkerland ;) Super dat je het daar zo naar je zin hebt! Veel plezier, ik volg je berichten.

    Kus, Inge

  • 28 Januari 2008 - 17:02

    Edwin:

    Oei oei oei,, want een lekkere verhalen toch weer :D

    (Y)

    Kuss

  • 04 Februari 2008 - 19:26

    Len:

    Nu wil ik natuurlijk wel een paar (actie) kite foto's van je zien...anders geloof ik je niet;-).

    Have fun!

    X

  • 06 Februari 2008 - 15:57

    Elske:

    channah, er is een pakje voor jouw onderweg
    en ik hoop dat je er wat aan hebt. Dus hou
    de post goed in de gaten, liefs thuisfront
    en kusjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2008

grote veranderingen!!

26 Maart 2008

Margaret river

08 Februari 2008

L&L (lingerie en loveletter)

07 Februari 2008

regen?

28 Januari 2008

kiten!!!
Channah

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 12699

Voorgaande reizen:

05 Januari 2008 - 27 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: