grote veranderingen!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Channah Tromp - WaarBenJij.nu grote veranderingen!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Channah Tromp - WaarBenJij.nu

grote veranderingen!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Channah

31 Augustus 2008 | Australië, Perth

Z o ik ga maar weer eens wat schrijven om degene die nog steeds enige intersse in mijn leven vertonen te verblijden!!! ongeveer 4 wekene (of 3) kan ook, ben ik weggegaan bij de familie bosboom, We waren at de conclusie gekomen dat dat beter was. Ik een baan gezocht (woehoeee ik ben een waitress,,,;)) en een huis! eerst een tijdje bij mijn danspartner overnacht en wat hem betreft kon ik blijven tot november maar ik vrees dat ie mijn danspartner dan na een paar weken niet meer zou zijn...Hemeltje lief..die arme man woont al te kang zonder chaotische vrouw! Elk glaasje had zijn eigen plekje, elk potje ook...en naja ik weet die niet uit mijn hoofd per centimeter...dus dan was het van ' Channah; (i have to say tsjannah) would u like to come here please...ik komen ' Yes jimmy' en dan showde die me op welk bloemetje het glaasje moest staan.. naja nu woon ik dus dichtbij northbridge..Het uitgaanscentrum hiero... in DE joodse wijk! (jaja ik ga mijn naam waar maken ik ga met mijn huisgenoot, adam is zijn naam (en nee geen jood, hij was enkel de eerstgeborene in dat gezinm vandaar adam..eerste mens op aarde - eerstegeborene) naar de synagoge binnenkort) owja nog een luek wetenswaardigheidje over adam, hij werkt in het shipwreckmuseum in freo, waar de echte wrakstukken van de batavia liggen, want die is hier voor de kust gezonken, das een leuk iets om te weten voor peter tromp. wja en adam is denk ik gay...zulke goede gesprekken voeren we. oa ook over de situatie in afrika, in relatie tot de ontwikkeling die de westerse landen hebben doorgemaakt...INTELECTUEEEEL! ow en ook grappig, toen ik bij hem introk heb ik hem zoon muurboard gegeven waarop staat ' CHICKS RULE' en dan zie je een meisje , en voor haar knielt een jongen met een bloem, en ze zegt ' Good boy'. Nou vandaar kreeg ik dus een beker terug waarop staat ' Listen to the captain' WAHAHAH..

Ik werk nu in de dansschool 2 dagen per week, als salsainstructrice wat helemaal toppie is en mijn roeping, ik probeer geleijdelijk het haert te winnen van de baas (en ja dat gaat de goede kant op) en nee ik wil niet meer terg naar Nl. Ik ben nu helemaal gezetteld..hmm lastig lastig lastig. Ik dan nu ongeveer 17 uur in de week, dus das mooi, krijgen we goede ronde strakke billen van, waar meneer juan rando erg van houdt,,,dus das ook mooi...zo nou, binnenkort post ik wel wat fotoos van mijn ieuwe huis en adam, maar anders staan er heel wat fotoos op mijn hves http://chann2.hyves.nl/ of op mijn facebook ...love you all!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2008

grote veranderingen!!

26 Maart 2008

Margaret river

08 Februari 2008

L&L (lingerie en loveletter)

07 Februari 2008

regen?

28 Januari 2008

kiten!!!
Channah

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 1420
Totaal aantal bezoekers 12699

Voorgaande reizen:

05 Januari 2008 - 27 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: