Margaret river - Reisverslag uit Perth, Australië van Channah Tromp - WaarBenJij.nu Margaret river - Reisverslag uit Perth, Australië van Channah Tromp - WaarBenJij.nu

Margaret river

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Channah

26 Maart 2008 | Australië, Perth

Afgelopen paasweekend met zijn allen naar Margaret river geweest. Een gebied ongeveer 3,5uur rijden naar beneden. T staat bekent onder de golfsurfer om de enorme golven maar ook onder de wijnfijnproevers om de goede wijnen. We zijn daar 3 nachten wezen kamperen. Ik heb daar weer vollop in mijn dagboek geschreven dus ik zet hier gewoon wat episodes uit mijn dagboek neer.

Vrijdag 21 maart 2008

T is vandaag de eerste dag van het paasweekend. Ik zit nu op het strand in margaret river. Het is hier zoo mooi. Het staat hier bekend om de golven. de parchtige grote rollende golven. Ik heb de eerste f*cking lekkere surfhunks al gespot! Al was het vamuit de auto!! Dus hier moet ik wezen hehe. Het strand waar ik nu lig is heel anders dan de stranden in Perth. Het is hier zo puur, zo onaangetast (niet dat dat t geval is in perth)met veel zeegeweld. Zo prachtig! Ik was net op 1 van de rotsen gaan zitten bij de zee en je hoort zoveel gebulder van de golven!

De reis vond ik ook superleuk. We hebben er 4,5 uur over gereden, maar het leek veel korter. Martijn zei dat de kans groot was dat we emoes en kangeroos tegen zoudenkomen, dus ik maar om mee heen kijken, maar nee hoor! Al ben ik niet een getalenteerd natuurspotter, dit lag niet aan mij! Owja ik zag wel een dode vos. Dat was so shocking! ik vond het verschrikkelijk, mijn eerste vos ooit, en die is dood!

Zaterdag 22 maart 08

Vannacht een vreemde nacht. Heel diep geslapen en veel gedroomd. Rond een uur of 4am begon het te regenen. NEE HE!! Channah ligt eens een keer zonder buitentent, en ja hoor t gaat regenen! Rond een uurtje of half 11 zijn we t dorp in gegaan om koffie te drinken.. Ik ben ff de straat opgegaan, maar kwam daar alleen een nepjezus tegen, doordrenkt met nepbloed en een krans op zijn hoofd (wat zeker GEEN doornenkrans was.)Daarna naar het strand (een andere dan gister). fam Bosboomo gingen met de kajak op pad en ik heb me vermaakt met het kijken naar kite- en windsurferd die op de golven zaten te beulen. Want beulen was het! Damn deze golven waren nog hoger dan die van gisteren. Toen we rond een uurtje of 16:15 weer richting de camping reden hebben we nog een 4wheeldrive gemaakt door een karribos (een bos met superhoge karribomen).

Zondag 23 maart 08

14:15
Ik zit nu op Contobeach. Voor mij de zee. De ruwe zee, de parchtige zee, de geweldadige zee, de enorme zee! Ik heb er gewoon geen woorden voor, als ik wil kan ik zo gaan janken van pracht;)) Zonet mijn eerste dolfijnen gezien. Eerst zag ik 2 zwartige vinnen, maar ik dacht dat ik het niet goed had gezien. Daarna zag ik het voor de 2e keer, toen dacht ik ' Ow nee, het zullen toch geen haaien zijn', want er lagen een stuk of 10 surfers in zee. Pascalle vertelde me dat t dolfijnen zijn. Ze kwamen ook uit het water gesprongen. zo zo mooi!. Daarna eeb stukje wezen lopen. Er waren 2 jonge heren bezig met sandboarden, en die riepen me, en vroegen of ik t ook wilde doen! ABER NATURLICH! Dat was enorm kicken, heel leuk! De golven zijn ook hier weer wederom enorm. En de wind is zee krachtig dus er komt een enorme spray vanaf..Het is gewoon niet te beschrijven wat ik nu zie. Niet vast te leggen op een plaatje

Maandag 24 maart 08

ik zit nu even tussen de olijfbomen op een gaard. Wat een omgeving! Ik zie een stuk blauwe zee, om je heen olijf en wijngaarden, watertjes.... Ik zag zonet een Kangeroo (jawel!) in de verte tussen de olijfbomen. Ik ben m als medekangeroo gaan benaderen, al knauwend op een wortel. hij/zij bleef staan, keek een beetje naar me van ' what the fuck ben/doe jij' maar ik bleef chill en relaxed. ik zag daarna dat ze met zijn 2en waren, en de ander had een jonkie in de buidel. ik heb ze tot 10 meter afstand weten te benaderen. en toen jumpte ze weg (voor de jumpers: HIER MOET JE WEZEN)

Damn ik geloog dat ik verliefd ben geworden op Margaret River!!

  • 26 Maart 2008 - 10:17

    Edwin:

    Hey Sunshine!

    Dat zijn nog eens relaxte verhalen,, haha en wij zijn hier maar lekker in de sneeuw aan het kite!
    Well tof die natuur daar I guess!

    Maaree nog veel plezier!

    kiss

  • 30 Maart 2008 - 13:13

    Sacha:

    OOOOOOOOOOO chann,
    die verhalen van jouw zijn om niet lekker van te worden gewoon!!!

    Mis je!
    xxx

  • 19 April 2008 - 10:13

    Elske:

    zo het is weer weekend. Naomi moest om 10 uur beginnen op het strand. Joram ligt nog lekker in zijn bed. Hij was gisteren lekker wezen chillen bij de Balcken en was wel wat laat geworden.
    Wij hadden 2 jongens te logeren. Sebastiaan de Viking en Jibby, het nieuwe vriendje van Baruch. Hij is de zoon van Erica Voortman en woont in zo'n
    houten huis in de Mars tegenover Chris
    Sleegers. Ze hadden het weer erg gezellig met elkaar, playstation spelen
    en een leuke film kijken op baruch zijn
    kamer en om half een te slapen.
    Je kunt wel nagaan hoe duf ze de volgende ochtend bij het ontbijt waren.
    Doeg lieve channah, de groetjes van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2008

grote veranderingen!!

26 Maart 2008

Margaret river

08 Februari 2008

L&L (lingerie en loveletter)

07 Februari 2008

regen?

28 Januari 2008

kiten!!!
Channah

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 12699

Voorgaande reizen:

05 Januari 2008 - 27 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: