eindelijk australia!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Channah Tromp - WaarBenJij.nu eindelijk australia!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Channah Tromp - WaarBenJij.nu

eindelijk australia!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Channah

11 Januari 2008 | Nederland, Amsterdam

zo nou daar ben ik dan eindelijk in t land van mijn dromen!! en nog steeds wit,...naja niet zo wit als lennart witte (hehe) maar nog lang niet zo bruin als meneer joram tromp. en nee dat komt niet alleen door mijn slechte genen, maar doordat hier met zonnebrand factor 30 wordt gesmeerd (heb tervergeefs gezocht naar 20 of 25 maar helaas nog niet gevonden). dit is omdat we hier onder het grote ozongat leven...niet zo handig want t huiskankergehalte licht hier hoog...

nou goed,, is moeilijk te beginnen van zoon week vol indrukken...owja voor de kiters onder ons...mijn lieve hemel, elke dag wk 5 a6 , en dat met een zonnetje en strak blauw water!! de sfeer is hier super relaxed! helemaal mijn ding.. as dinsdag beginnen mijn salsalessen! het vliegen was trouwens geweldig..wat een fantastische ontgroening! gelukkig geen nare dingen met mijn paspoort, chill op londen en hong kong gewacht (wie zei ook alweer dat dat buy en fly zo leuk was?? mijn lieve hemel, daar is echt niks aan, dus mijn heerlijke sexy flutromannetje erbij gepakt;)) maandag ochtend kwam ik aan in perth, en martijn (vader) en daan (kindje) kwamen me ophalen,,,daantje is zoon lieverd, echt mijn surfdude (lees: blauwe oogjes en blondje krulletjes) en anouk is ook een superkind...we zijn maandag meteen naar t strand geweest, wat echt te mooi is! gisteren naar de perts zoo geweest waar ik eindelijk een kangeroo en koalabeer heb gezien! morgen chill barbequen op t strand..
zo krijg kramp in mijn vingers, fotoos pst ik later!!

dag lieve schatten!!

  • 11 Januari 2008 - 20:13

    Elske:

    hoi lieve channah. Er gebeuren zo te lezen allemaal hele leuke dingen bij jouw in Perth zoals dans en surflessen. Net wat je
    graag wou. Barbequen op 't strand lijkt me
    daar ook helemaal te gek. Hier gaat alles
    naar wens. Joram blijft dit weekend in Groningen en Baruch bezoekt hem daar en ze
    gaan daar leuke dingen samen doen. Papa en
    ik hebben dus het weekend met z'n tweeen.
    Heerlijk rustig en we gaan zo even naar de
    Balcken voor een borrel. Gisteren Naomi
    gesproken (af en toe bellen we elkaar want
    ze hebben nu geen internet). Het gaat redelijk met haar. Ze heeft wat heimwee en
    de mentaliteit op Curacao vindt ze niet
    prettig. Dit was het dan vanuit winderig,
    nattig en niet zo koud Nederland.
    Ben benieuwd naar de foto's. liefs mama

  • 14 Januari 2008 - 13:10

    Myrrhe:

    Haaai Chann!!!! Wat vet dat je in Australië zit!!! Hier is het echt ijskoud en ik ben JALOERS....
    Heeeeeel veel plezier en ik ga al je berichtjes hier lezen!! XX Myrr

  • 14 Januari 2008 - 15:05

    Sacha:

    He chann!!!

    Het klinkt weer allemaal te vet voor woorden. Miss je ..xxxx

  • 14 Januari 2008 - 20:01

    BARUCH!!!!:

    HEE GAN IK HOOP DAT JE HET ERG NAAR JE ZIN HEB WAARSCHIJNLIJK WEL ANDERS WAS JE ER NIET NAAR TOE GE GAAN WIL WEL WETEN WAT VOOR DIEREN DAAR ALLEMAAL IN HET WILT LEVEN EN GAAT HET RIJDEN AL CHOED AAN DE LINKER KANT NOG GEEN BOTSING GEMAAKT HOPELIJK NIET BIJ ONS GAAT ALLES GOED HEEL R.E.L.A.X MIS JE WEL EEN BEETJE MAAR BEN NAAR GRONINGEN GEWEEST NAAR JORAM WAS T.O.P.P.P.I.E BEN ALLEEN TERUG GEREISD MET AL HE OPENBARE VERVOER IK STOP WANT IK WEET NIKS MEER TE VERTELLEN EN MOET NAAR BED HET IS HIER NU . JAAR 20008 MAAND 1 DAG MAANDAG TIJD VAN BERICHTJE 21:00 UUR OHJA 2008 DE TIJD VLIEGT HIER IK VERGIS ME MAAR MOET NAAR BED DUS GA DOEGS BARUCH

  • 14 Januari 2008 - 20:36

    May:

    Hai Chan,

    Wat fijn dat je het daar zo leuk hebt, ik ben benieuwd naar foto's.. Wat is dat snel gegaan dat je naar Australia ging.. Ik wens je nog heeel veel plezier..

    En ik zag dat Naomi weer terug is, komt ze je misschien toch nog opzoeken:)

    Dikke x may

  • 15 Januari 2008 - 12:45

    Mandy:

    Hey meis, wat fijn om te horen dat de reis goed ging en dat je veilig bent aangekomen. En wat klinkt het super je verhaal. Geniet er lekker van.
    Liefs mandy

  • 15 Januari 2008 - 20:46

    Ellen:

    Hey chan!!

    Zooo dat klinkt goed zeg!! Gelukkig ben je goed aangekomen. Hier in nederland is het nu de hele dag al regenachtig en er staat een pittig windje. Dan klinkt dat van jou in Austalie stukke beter... Ik ga vrijdag de zon tegemoet, naar Tenerife. Hoe was je salsales??

    Mis je...kus kus

  • 15 Januari 2008 - 22:46

    Edwin J:

    Hey Sunshine!!!

    Ik wil ook weer kitesurfennnn!!!!! Vooral als ik jou verhaaltjes daaro zo hoor!! ennee die surfdude heet toch niet Jack met de voornaam he? (Jack (O)'neill) haha

    Ik ben ergg benieuwd naar je fotootjes!

    Have fun daar!
    xx

  • 16 Januari 2008 - 00:21

    Me, Myself And I:

    we zijn bezig met de fotoos maar dat is even lastig!!! HOLD ON!

  • 16 Januari 2008 - 12:46

    Dounia & Iman:

    Heei Channah,
    Wat leuk dat je australie bent! Nou heel veel suc6! ;) en geniete maar.En we zijn net terug uit Marokko. :)

    Doeii xxx

  • 20 Januari 2008 - 10:16

    Joeren:

    hey lekkerding! :D
    zie te lezen maak je heel wat mee, ben er jaloers van. en dan lekker naar het strand, zijn het van die witte bountystranden???
    nou ik ben benieuwd naar je fototjes en spreek je vast snel een keer op msn.

    dikke kus

  • 25 Januari 2008 - 20:14

    Elske En Baruch:

    hoi channah, het is hier nog steeds vrijdag 25 januari 21.14 uur s'avonds.
    Bij jouw dus midden in de nacht en lig je
    waarschijnlijk heerlijk te slapen. Is het
    heerlijk warm daar? Heb je er al enge insekten gezien en mooie dieren ik hoop dat je het er nog steeds erg naar je zin hebt.

  • 26 Januari 2008 - 11:14

    Els En Andre:

    hoi lieve chan,

    wat klinkt dat te gek wat je daar allemaal al gezien en/of meegemaakt hebt, dat komt bij ons alleen maar in onze dromen voor. ben blij dat het een goeie vlieg ontgroening is geweest.
    lukt het om aan de goeie kant van de weg te blijven, lees links dus....
    ik hoorde van elske dat je een kleinere kite moest omdat het daar dus te hard waait voor die van jou..is te groot?? wel gauw doen dan anders beland je nog weer hier hahaha...nou chann lees je gauw weer, wij dromen hier verder over factor 30 en blauwe zonnige luchten...

    liefs els en andre

  • 26 Januari 2008 - 20:09

    Naomi :

    Heey Lieve Chan...

    Hoe is ie meis? Ik had het mailtje naar pa en ma gelezen;) hahaha wel echt weer een uitgaans ontgroening voor jou hea!
    Je moet ook wel eten als je te stappen gaat.. maare is het leuk uitgaan daar? En in het gezin helemaal leuk? hier gaat het lekker weetje ik ga weer naar school (straks) heb een gesprek gehad met atteveld en ik ga de HAVO doen hahaha best raar weer maar wel lekker.. en ben ook weer aan het dansen stijldansen, streetdance en ballet.. nou voel me wel lekker soms even moeilijk maar vind het heerlijk dat ik daarom lekker thuis ben.
    Owja ben ook druk met werk zoeken alleen dat is er nou niet zoveel hier! wil namelijk graag in een hotel de ontbijt doen dan ben je zo lekker vroeg klaar!
    Chan ik hou van je en ik mis je meis.. maar hou me maar een beetje op de hoogte uit dat bruisende land;)

    Hele dikke kus van je zusje

  • 30 Januari 2008 - 18:26

    Andre:

    he schoonheid zo te horen heb je het goed naar het zin dat is mooi hier ook alles goed op texel 25 graden groeten andre

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2008

grote veranderingen!!

26 Maart 2008

Margaret river

08 Februari 2008

L&L (lingerie en loveletter)

07 Februari 2008

regen?

28 Januari 2008

kiten!!!
Channah

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 496
Totaal aantal bezoekers 12694

Voorgaande reizen:

05 Januari 2008 - 27 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: